Employer branding

In de basis wordt employer branding gebruikt voor sterke recruitment campagnes of een goede wervingssite. Maar het kan veel verder gaan dan dat. Employer branding kan naast het aantrekken van nieuwe medewerkers er ook voor zorgen dat de huidige medewerkers blijven. Dit resulteert in een verbetering van het imago van de organisatie. Een beter imago zorgt voor tevreden fans

Samenwerken?

Plan een kennismakingsgesprek. Samen kijken we naar de beste oplossing voor jouw project.

Meer uitdagingen

IMG_0035
Wil je extern de beste zijn, dan begint dit natuurlijk intern. Als jij de leukste werkgever bent en het beste personeel aantrekt dan is het makkelijk om marktleider te worden. Het is dan ook van cruciaal belang om hier de externe boodschap aan te laten sluiten om de interne situatie.
 
Het begint natuurlijk bij het bouwen van een sterke interne cultuur. Deze heb jij natuurlijk al, want jij wilt verder groeien en dan kan alleen met het juiste personeel. Dan kunnen we jouw bedrijf nu als onderscheidende werkgever positioneren. Met deze positie kun je de strijd aangaan met je concurrerende werkgevers.
 
Je huidige werknemers zijn je ambassadeurs, laat hen dan ook wat vertellen over het gave bedrijf waar ze werken. Zij weten wat er zo gaaf is bij jouw en zullen dan ook weten wat nieuwe werknemers zoeken. Laat altijd zien wat je een medewerker biedt, transparantie en trouwe ambassadeurs maken employer branding.

Daag ons uit!

We adviseren je graag tijdens een vrijblijvende kennismaking.