In de eerste fase brengen we jouw wensen, bedrijf en de markt in kaart. Alle stakeholders van de website worden geanalyseerd om de website hier perfect op te laten aansluiten. Door het in kaart brengen van de omgeving sluit de website het beste aan op ieders wensen en wordt jouw merk een Responsive Love Brand met het
responsive brand model.
De analyse is de basis voor de strategische keuze die gemaakt worden. De fase waarin de
brand strategy wordt bepaalt is de fase waarin de lijn wordt bepaald om het bedrijf op jouw website te gaan overtuigen om in de rij te gaan staan. Een rij waarin iedereen wil staan.
In de concept-fase komen alle onderdelen samen. Hier zal je
brand identity, grafische vormgeving en de strategie een concept voor jouw website vormen. Alle specialisten van Refresh Marketing werken samen om een concept neer te zetten dat van begin tot eind klopt en klaar is om voor jouw een nieuwe digitale etalage te vormen.
In de laatste fase wordt het concept door vertaald naar een werkende website. De uitvoering van het concept vormt de laatste fase. Na deze laatste fase gaan we over naar de responsive-fase waarin we blijven optimaliseren om meer mensen fan te maken van jouw merk.