Quilla

Uitdaging

In de wereld van homedeco voor baby & kids worden elke periode collecties uitgegeven. Deze collecties worden groots ingekocht en in een korte periode verkocht. Producten die niet verkocht worden, worden vernietigd. Inkoop wordt gedaan in Azië en gezamenlijk zorgt dit voor een grote voetafdruk op deze wereld. Hier moet verandering in worden gebracht.

Aanpak

Naast het ontwikkelen van de huisstijil en strategie zijn ook de grootste uitdagingen getackeld. De drie collecties die ontwikkeld zijn voor de lancering zijn tijdloos en de thema’s hebben verschillende stijlen om geschikt te zijn voor alle consumenten. Daarnaast is er een producent gevonden die gaat produceren op het moment dat er besteld wordt.

Resultaat

Naast het ontwikkelen van de huisstijil en strategie zijn ook de grootste uitdagingen getackeld. De drie collecties die ontwikkeld zijn voor de lancering zijn tijdloos en de thema’s hebben verschillende stijlen om geschikt te zijn voor alle consumenten. Daarnaast is er een producent gevonden die gaat produceren op het moment dat er besteld wordt.