Brand identity

Merkidentiteit is het gezicht van een merk. Een merk is een emotioneel concept. De merkidentiteit is het visuele component van een merk waarvan je gaat houden. Merkidentiteit omvat logo’s, typografie, kleuren, verpakkingen en berichten, en het vormt een aanvulling en versterking van de bestaande reputatie van de branding en campagnes van een Responsive Love brand.

Samenwerken?

Plan een kennismakingsgesprek. Samen kijken we naar de beste oplossing voor jouw project.

Meer uitdagingen

IMG_0035
Merkidentiteit trekt nieuwe klanten naar een merk, terwijl bestaande klanten zich thuis voelen. Het is zowel naar buiten als naar binnen gericht. Het is essentieel dat de merkidentiteit consistent is. Omdat het de emoties van een merk vertegenwoordigt en versterkt, moet de boodschap die wordt weergegeven door merkidentiteitscomponenten duidelijk zijn, en het moet hetzelfde zijn, ongeacht waar het wordt weergegeven.
 
Om de merkidentiteit te beheren, moeten organisaties investeren in het behoudt van een identiteit dat helpt om herkenbaar te blijven. Je hebt flexibiliteit en snelheid nodig om te slagen in de huidige markt. Met het Responsive Brand Model kun jij hieraan blijven voldoen.

Wat is merkidenteitsontwerp?

Kortom, het is de toegepaste merkidentiteit. Merkidentiteitsontwerp is het daadwerkelijke proces van het maken van het logo, het kleurenpalet en de typografie dat de creative studio doet.

Daag ons uit!

We adviseren je graag tijdens een vrijblijvende kennismaking.